Deze uitnodiging is voor jou

We nodigen jou van harte uit voor de workshops en seminars tijdens de OM Missiedag. Wil jij groeien in het delen van het Goede Nieuws over Gods genade? Ben jij op zoek naar een volgende stap in Gods Missie? Ben je actief in Gods Koninkrijk en wil je even opladen? Laat je bemoedigen, inspireren en aanvuren en ontmoet elkaar tijdens de OM Missiedag op zaterdag 7 september!

God gaat dóór

Tijdens de Missiedag vieren we samen met jou dat God dóórgaat. Dat iedere dag steeds meer mensen horen over Gods genade. Dat er iedere dag vreugde is over mensen die hun hart aan Jezus geven. 

Er staat een gevarieerd programma voor je klaar. In en rondom het OM Missiehuis in Nijkerk is de hele dag van alles te doen en te beleven voor jong en oud. We sluiten de dag samen af met een viering, om God de eer te geven en te danken voor Zijn genade. Vier jij met ons mee?

Waarom deze uitnodiging?

We nodigen iedere christen van harte uit voor de Missiedag, want Jezus roept ons allemaal om Zijn Naam bekend te maken. Het is een ontmoetingsdag voor christenen van jong tot oud, van geïnteresseerden, uitgezonden mensen, TFT’s (ThuisFront Teams), donateurs, bidders, jeugdleiders, kerkbestuurders, ondernemers en vrijwilligers. 

Of je nu betrokken bent bij OM of niet: wees welkom!

Schrijf je in voor de workshops en seminars

Voor het bezoeken van de Missiedag hoef je je niet aan te melden, maar het is wél verstandig om alvast jouw plek te reserveren voor de workshops en seminars. De sessies worden in drie rondes gegeven:

Ronde 1 // 10.30 uur

Seminar: Ontmoeting met de TFT's

De mensen in een TFT (ThuisFront Team) zijn de steun en toeverlaat voor de evangelieverspreiders in het buitenland. Zit jij in een TFT? Wil jij meer weten over het werk van TFT's? Zoek je tips en best practices? Kom naar dit seminar, ontmoet TFT's en wissel kennis en ervaringen uit! Schrijf je in >

Workshop: OM Creative Arts

Kunst en zending, gaat dat samen? Is er plaats voor jouw creativiteit, bijvoorbeeld tijdens een outreach? Zegt de Bijbel hier iets over? Samen praten we hierover door en kijken we naar concrete voorbeelden vanuit het zendingsveld. Waar kan jouw kunst en creativiteit een plek vinden? Reserveer je plek >

Ronde 2 // 12.00 uur

Seminar: OM in Nederland

Wat doet OM Nederland allemaal? Zien we God nog aan het werk? In dit seminar hoor je updates en de bijzondere verhalen van verschillende Nederlandse OM'ers. Dit is jouw kans om OM beter te leren kennen! Schrijf je in >

Workshop: Wees Mijn getuige

Herken je dat? Je wilt graag getuigen over Jezus, maar je weet niet goed waar je moet beginnen. In deze workshop krijg je handvaten en tips, zodat jij de volgende kans om over Jezus te vertellen met beide handen aan kunt grijpen! Reserveer je plek >

Ronde 3 // 14.00 uur

Seminar: Verhalen van het veld

In dit seminar ontmoet je mensen die in het buitenland werken of gewerkt hebben. Waar of met wie ook je het Evangelie deelt, het levert altijd bijzondere verhalen op. Deel in de vreugde tijdens dit seminar! Schrijf je in >

Workshop: Evangeliseren onder moslims

OM'er Jonathan heeft al jaren ervaring met het delen van het Evangelie met islamitische mensen. Wil jij dit ook leren, of je vaardigheden verbeteren? Schrijf je dan in voor deze bijzondere workshop! Reserveer je plek >

Inschrijving is gesloten

Tot volgend jaar!

Deze dag is voor jou:

> Beleef het gevarieerde programma
> Ontmoet de mensen uit het veld
> Luister naar boeiende sprekers
> Ervaar de missie in verschillende workshops
> Ontdek jouw plek in Gods Koninkrijk

Vier met ons mee dat God goed is!

Wij gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren.